reklama

To je ale irónia

A opäť k téme Polícia. Priznám sa odkedy som dostal vodičák, môj postoj sa z neviem že existujete rýchlo zmenil na nemám vás rád.  Nechcem však lamentovať nad pokutou ale poukázať na iróniu s akou pracujú naši strážcovia zákona.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tento príbeh sa stal v Bratislave na Kramároch, pri budove Siemensu. Miestni vedia že táto oblasť kde sú 2 veľké budovy plné kancelárií, potraviny (+ pár ďalších mobchodov), pošta a banka je na parkovanie dosť nepríjemné. Väčšina parkovacích miest je vyhradených a zvyšok beznádejne obsadený. Veľa ľudí sa zastaví "iba na skok", a zaparkujú na chodníku kúsok nižšie - nebránia výjazdu ani premávke, po chodníku sa stále dá chodiť ale policajti s papučou sú tam skoro každý deň (raz mestskí, raz štátni).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minule keď som bol v Banke, všimol som si že k okienku prišli dvaja policajti. Ešte som sa pousmial nad tým, že pravdepodobne neprišli vyšetrovať závažnú trestnú činnosť. Keď som z pobočky odchádzal, ešte stále tam boli (určite viac ako 10 minút). Absolútnu bodku tomu ale zasadili tým (už asi tušíte), kde zaparkovali. Samozrejme, stáli presne tam kde oni (či ich kolegovia) denno-denne pokutujú nezodpovedných vodičov.

Argumentácia prečo sa na chodníku nemôže stáť bude pravdepodobne založená na povinných 50 centimetrov pre vozíčkara. Človek sa až zle cíti keď mu začnú vyčítať že ten by nemal kade prejsť. Malý problém je síce v tom, že za zákrutou (cca 50 metrov) už neprejde vôbec, lebo tam má vyhradené miesta Siemens a ostatné smery končia slepo na zástavke, ale to nechcem riešiť. Ide len o to, že Pán Policajt sa na služobnom aute v pracovnom čase dovezie vybaviť si záležitosti v banke a ešte aj nemá problémy zaparkovať, lebo stojí tam, kde bežný smrtelník do 5 minút dostane pokutu za nesprávne parkovanie. A maj potom dôveru v políciu...

Richard Kolozsi

Richard Kolozsi

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja ... čítajte! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťŠportPes - priateľ človekaŠpanielčina

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu