reklama

Musíme na tom byť výborne

V krátkom slede po sebe opäť policajti. Sprvu som si pomyslel že či sa náhodou nezbláznili. No potom som pochopil, že to musí byť jednoznačný dôkaz toho, že bezpečnosť na Slovensku je už proste niekde inde keď policií nezostalo na riešenie nič vážnejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V garáži Lamačského Tesca som stál asi 10 minút. Keď som sa vracal, dole stála motorizovaná pohotovostná jednotka (tzv. policajné auto) štátnej polície (nie mestskej). Prišli pokutovať vodičov za zlé státie. V minulosti som ich tam videl kontrolovať miesta vyhradené pre invalidov. Zrejme tentokrát nepochodili tak sa pustili na autá, ktoré stáli mimo vyhradené boxy.

Objektívne treba priznať, že blokovali polku pruhu, takže prejazdný zostal iba jeden. Zdá sa mi však dosť absurdné, aby sa policajti venovali práve týmto priestorom. Ak sa nemýlim, parkovisko je považované za "priestor mimo cesty". 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Týmto kúskom páni policajti tromfli v mojom rebríčku doteraz najabsurdnejšie stráženie zákona. To si držal prípad, keď o 5:40 zastavili auto ktoré odbočilo do jednosmerky aby tam zaparkovalo. Problém bol vtedy v tom, že vo vedľajšej ulici bolo smetiarske auto, ktorému to nezriedka trvalo aj 15 minút kým prešlo a tým zablokovalo jedinú legálnu prístupovú cestu (pre tých ktorí to poznajú ide o Bernolák a odbočky od Vazovovej).

 Ten absurdný tón celej situácií pridalo hlavne to, že policajti na tom mieste pravidelne zvykli nocovať v naštartovanom aute. Keď som niekedy išiel na tréning neskôr už "kávičkovali" pri automate v chodbe internátu (odhadujem že nasledovali raňajky v lahôdkach na rohu).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa sám seba pýtam, sme naozaj tak "za vodou" čo sa týka bezpečnosti, alebo iba niekto nesprávne postavil priority? Radšej to nebudem pokúšať a naďalej budem s rešpektom ustupovať drahým limuzínam či suv-čkám s nápadne jednoduchými ŠPZ-kami aby náhodou nenadobudli pocit že im zavadziam. Len pre istotu...

Richard Kolozsi

Richard Kolozsi

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja ... čítajte! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťŠportPes - priateľ človekaŠpanielčina

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu