reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Richard Kolozsi

Richard Kolozsi

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Toto som ja ... čítajte! Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťŠportPes - priateľ človekaŠpanielčina

reklama

Španielčina

Ako na cudzie jazyky 2

Richard Kolozsi

Ako na cudzie jazyky 2

(Pokračovanie) Takže ... ako pokračovať ďalej? Hľadal som spôsob, akým by som naďalej mohol zúžitkovať čas strávený behaním. Tá myšlienka že akýkoľvek čas kedy nemusím uvažovať či sústrediť sa na nejakú prácu môžem využiť na učenie ma fascinovala. Všetko to bola (opäť raz) zhoda okolností - na iTunes som si prezeral recenzie eBook-ov a narazil som na audio programy pre výučbu jazykov.

  • 31. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 3
Ako na cudzie jazyky

Richard Kolozsi

Ako na cudzie jazyky

Zrejme neexistuje spôsob ako sa naučiť cudzí jazyk bez potrebnej dávky námahy. Osobne moc neverím zázrakom typu alfa-hladina kurzy. A preto keď som sa pred dvoma rokmi rozhodol učiť po španielsky, začal som tradične - knihou pre samoukou. No netrvalo dlho a objavil som ďaleko zaujímavejší spôsob ako na to.

  • 31. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 721x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu